//////

Czerwiec 8th, 2014 at 10:08 pm

POLE OBSERWACJI

Kołysanki stanowić więc mogą wdzięczne pole obserwacji, stać się wzorcowym materiałem pomocniczym na etapie początkowego nauczania śpiewu oraz wzbo­gacania wokalnego repertuaru dzieci, one wreszcie mogą być źródłem inspiracji twórczych. W całym procesie kształcenia kołysanki ludowe wykonywane być mogą w różnych sytuacjach, np. przez opiekuna lub nauczyciela w czasie leżakowania dzieci przedszkolnych, jako element ułatwiający skupienie i wyciszenie dziecka, jako przykład melodii do słuchania i czynnego odbioru muzyki oraz ważny element nauki przebiegu melodii kołysankowej, intonowanej później przez grupkę dzieci lub raczej indywidualnie przez dziewczynki, kołyszące swoje ulubione lalki.

-

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Reklama